top of page

Arthrocann 75ml

Efectes:

 

  • Antiinflamatori i antisèptic

  • Calmant

  • Cicatritzant

 

Components Naturals:

 

  • Extracte de llavor de cànem

  • Oli de cànem

  • Extracte de llavor de castanya

  • Extracte d’arrel de consella

  • Oli d’arbre de te

  • Tomell

  • Plata col·loïdal

 

Format:

 

  • Envàs cilíndric 75ml.

Descripció:

 

ARTHROCANN gel a  base de cànem medicinal i plata col·loïdal, esta recomanat per aplicació tòpica després de cops o traumatismes i sobre zones problemàtiques tals com articulacions adolorides, inflamacions a tendons i muscles. Gracies a la seva consistència, fàcil d’escampar i una molt bona absorció, permet la aplicació i sensació d’alleujament durant el dia sense deixa la zona greixosa.

 

Aplicació: Aplicar de 3 a 4 vegades al dia sobre la zona afectada, amb un interval de 3 hores entre cada aplicació. No utilitzar en pacients amb hipersensibilitat coneguda a qualsevol des ingredients actius utilitzats. No utilitzar a prop dels ulls, en pell ferida o en membranes mucoses, Rentar immediatament les mans després de la seva aplicació. No apte per menors de 3 anys.

 

Indicacions: Indicat per el tractament de la tendinitis, dolor articular, artritis, artrosis, cops o traumatismes, inflamacions, alleujament del dolor o fatiga muscular i reumatismes.

bottom of page